18/12/10

Aμαρυλλίς: «Όνειρο ζωής η συνεργασία μου με τον Πλούταρχο»

 H Αμαρυλλίς μίλησε για τον -φίλο της πλέον- Γιάννη Πλούταρχο στο tralala.gr. Η γνωστή τραγουδίστρια, η οποία αυτή την περίοδο κάνει εμφανίσεις στο πλευρό του Γιάννη , φαίνεται να είναι πολύ χαρούμενη με τη συνεργασία. Η ίδια παραδέχεται ότι είναι η καλύτερη στιγμή στην καριέρα της.

Για τη συνεργασία της με τον Γιάννη Πλούταρχο στο "COSMOSTAGE": «Η συνεργασία μου φέτος με τον Γιάννη Πλούταρχο δεν χωράει σε δυο λόγια γιατί αυτά που έχω να πω είναι πολύ περισσότερα!!! Πραγματικά είναι όνειρο ζωής για μένα γιατί πέρα απ' το ότι μου έχει αγγίξει την ψυχή η φωνή του και γενικότερα η καλλιτεχνική του παρουσία όλα αυτά τα χρόνια, τον θαυμάζω και τον αγαπώ σαν άνθρωπο, γιατί έχω αποκτήσει και ένα φίλο πέρα από έναν υπέροχο συνεργάτη ο οποίος με συμβουλεύει, με στηρίζει και με βοηθάει σε όλα! Είναι για μένα η καλύτερη συνεργασία που θα μπορούσα να φανταστώ ποτέ.

Για τη συνεργασία του Γιάννη Πλούταρχου με τον Al Bano Carrisi: «Του εύχομαι πάντα επιτυχίες, πάντα τα καλύτερα. Ότι κάνει ο Γιάννης και με ότι καταπιάνεται, ακριβώς επειδή είναι ειλικρινής και αληθινός και το κάνει με ψυχή και με αγάπη πάντα πάει πολύ καλά και γι' αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο που βρίσκεται στις καρδιές όλου του κόσμου.»

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα