24/1/11

Ο Γιάννης Πλούταρχος στο «People» (23/1/2011)



Την Κυριακή 6 Φεβρουαρίου μαζί με το «Πρώτο Θέμα» θα κυκλοφορήσει η ολοκαίνουργια δισκογραφική δουλειά του Al Bano Carrisi και του Γιάννη Πλούταρχου «Δύο Φωνές Μία Ψυχή». Ο Γιάννης Πλούταρχος με αφορμή την κυκλοφορία του CD με την εφημερίδα, μίλησε στο ένθετο «People» της ίδιας εφημερίδας


ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 

Της Σοφίας Χουντάση

O Γιάννης Πλούταρχος δεν χρειάζεται συστάσεις. Η  20χρονη πορεία του και η αγάπη του κόσμου τον
έχουν καταξιώσει και τον έχουν φέρει στην πρώτη γραμμή των πιο επιτυχημένων και καταξιωμένων
τραγουδιστών στην Ελλάδα. Ο Γιάννης Πλούταρχος  κάνει την έκπληξη και συναντιέται δισκογραφικά
με τον διάσημο τροβαδούρο της Ιταλίας, τραγουδώντας μαζί στα ιταλικά αλλά και στα ελληνικά. Το άλμπουμ θα κυκλοφορήσει την Κυριακή 6 Φεβρουαρίου με το «Πρώτο Θέμα». Στη συνέντευξή του
μας αποκαλύπτει για το φεστιβάλ που συμμετείχε με τη Μονσερά Καμπαγιέ, τον άνθρωπο Αλ Μπάνο, αλλά και τι συμβαίνει στο σπίτι με τα πέντε παιδιά.
-Πώς προέκυψε αυτή η συνεργασία με τον διεθνούς φήμης Ιταλό καλλιτέχνη Αλ Μπάνο;
 Από μικρό παιδί θαύμαζα τον Αλ Μπάνο, γιατί είναι ένας τεράστιος καλλιτέχνης με απίστευτες δυνατότητες. Εχει στιγματίσει μια εποχή στην Ιταλία αλλά και παγκοσμίως. Ετσι, ξεκινήσαμε με έναν φίλο, τον Ακη Ευαγγέλου, ο οποίος ήταν γνωστός του Αλ Μπάνο, τον οποίο μου γνώρισε ο Θάνος Γεωργουλάς. Εκαναν μια επαφή με σκοπό απλώς να ακούσει τα τραγούδια μου για να τα προωθήσω στην ιταλική αγορά και αν ήθελε να κάνουμε κάποια συνεργασία. Και έτσι έγινε. Σε τρεις μέρες είχαμε απάντηση και με κάλεσαν στην Ιταλία. Πήρα το καράβι για Πρίντεζι και πήγα στην περιοχή Τσελίνο που έχει το κτήμα του. Τέτοια φιλοξενία δεν έχω δεχτεί ποτέ, και το λέω με μεγάλη ειλικρίνεια - θα έλεγα ότι θύμιζε Κρητικός στη φιλοξενία. Ηταν απλός, προσιτός και μας μαγείρεψε. Μια εικόνα που σπανίζει. Καθώς γευματίζαμε μου λέει ότι η δουλειά που θα βγει είναι υπέροχη. Δεν κατάλαβα τι εννοούσε. Μετά συνέχισε λέγοντας ότι η δουλειά θα είναι σπουδαία και θα ονομαστεί «Ούνα φάτσα, ούνα ράτσα». Πάλι δεν το κατάλαβα. Και μετά μου λέει ότι θέλει να κάνουμε τη συνεργασία, θα έχω πέντε δικά μου τραγούδια που έχουν γίνει επιτυχίες και πέντε δικά του παλιά, χωρίς να μου αποκλείει και κάποια καινούρια κομμάτια. Ετσι ξεκινήσαμε, πέντε δικά του στα ελληνικά και πέντε δικά μου
στα ιταλικά. Το concept άλλαξε στη συνέχεια και γράψαμε πέντε καινούρια τραγούδια.
-Θέλετε να κάνετε διεθνή καριέρα;
Οχι, δεν θέλω να κάνω διεθνή καριέρα. Επιθυμώ όμως να κάνω κάποιες συνεργασίες με μεγάλα ονόματα στο διεθνές μουσικό στερέωμα. Σκοπεύω να προτείνω συνεργασίες με καταξιωμένους καλλιτέχνες και αν τα καταφέρω θα είμαι πολύ ευτυχισμένος. Αλλά μέχρι εκεί. Θέλω να περάσω στοιχεία της ελληνικής μουσικής αλλά και της ελληνικής έκφρασης στο εξωτερικό.
-Για ποιους λόγους θεωρείτε ότι σας επέλεξε ο Αλ Μπάνο;
Μου είπε ότι τρεις ήταν οι λόγοι που τον οδήγησαν σε αυτή τη συνεργασία. Πρώτον, γιατί πήγα πολύ ταπεινός να του ζητήσω κάτι τέτοιο. Δεύτερον, γιατί έμαθε ότι με αγαπάει πολύ ο κόσμος στην Ελλάδα και με ιδιαίτερο τρόπο. Και, τρίτον, επειδή όταν περάσαμε από την εκκλησία του Αϊ-Γιάννη είχα γονατίσει και προσκύνησα την εικόνα. Αυτά μου είπε ο Αλ Μπάνο ότι τον κέρδισαν και με επέλεξε.
-Μίληστέ μου για την εμφάνισή σας στο φεστιβάλ μαζί με τη
Μονσερά Καμπαγιέ.
Μια μέρα με πήρε τηλέφωνο ο Αλ Μπάνο και μου ζήτησε να πω δυο τραγούδια στο φεστιβάλ, γιατί θεωρούσε ότι θα ήταν πολύ καλό να κάνω εκεί την πρώτη μου εμφάνιση. Το φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε την 1η Αυγούστου στην περιοχή κοντά στο Τσελίνο, όπου διαμένει ο Αλ Μπάνο. Εκεί συμμετείχαν η Μονσερά Καμπαγιέ, ο Τότο Κουτούνιο, ο Αλ Μπάνο και άλλοι σημαντικοί Ιταλοί καλλιτέχνες. Οντως, συμμετείχα στο φεστιβάλ και έγραψαν πολύ καλά σχόλια στον ιταλικό Τύπο. Eίχα αγχωθεί πολύ γιατί δεν κάναμε καμία πρόβα. Ανέβηκα, ήταν απίστευτα δύσκολο, αλλά ευτυχώς το ερμήνευσα καλά το ντουέτο με τον Αλ Μπάνο. Ηταν μοναδική εμπειρία!
-Γιατί η ηχογράφηση του CD έγινε στην Ιταλία;
Γενικότερα οι ιταλικές παραγωγές έχουν καλύτερο ήχο, πολλές φορές ακόμα και από τις αμερικάνικες. Η επεξεργασία του ήχου και η αντιμετώπιση της παραγωγής είναι στο πιο εξελιγμένο στάδιο. Στην Ιταλία είναι τόσο επαγγελματίες που σε μια βδομάδα έχουν γράψει όλα τα μουσικά όργανα. Εγώ για να ολοκληρωθεί αυτή η δουλειά πήγαινα τρεις με τέσσερις μέρες κάθε φορά και θεωρώ ότι βγήκε μια υπέροχη δουλειά. Οφείλω να πω ένα μεγάλο μπράβο στον Θάνο Γεωργουλά, γιατί είναι ένας Ελληνας που κατάφερε να «τρυπώσει» στην ιταλική κουλτούρα. Και οι Ιταλοί είναι πολύ περίεργοι και σοβινιστές.
-Τελικά, ο νέος δίσκος σας «Δυο φωνές, μια ψυχή» κυκλοφορεί
την Κυριακή 6 Φεβρουαρίου με το «Πρώτο Θέμα».
Αρχικά, θέλω να αναφέρω ότι το CD περιλαμβάνει 12 τραγούδια. Δύο ελληνικά, δύο ιταλικά, ενώ τα άλλα οχτώ είναι ντουέτα, άλλα στα ιταλικά και άλλα στα ελληνικά. Οι στιχουργοί που έχουν γράψει είναι ο Βασίλης Γιαννόπουλος, ο Μιχάλης Αβατάγγελος, ο Ιταλός Κριστιάνο Μινελόνε και άλλοι. Τη μουσική υπογράφει ο Αλ Μπάνο και ο Θάνος Γεωργουλάς σε κομμάτια που τραγουδάμε στα ιταλικά και στο δικό μου τραγούδι «Φίλε», που το έχουμε διασκευάσει στα ιταλικά.
-Πώς αποφασίσατε ύστερα από τόσα χρόνια να αλλάξετε δισκογραφική εταιρεία και να πάτε στη «Heaven»;
Δεν είχα κανένα παράπονο από τη «Μinos», απλώς θεώρησα ότι έκανα τον κύκλο μου
εκεί. Ηθελα ένα καινούριο ξεκίνημα, σε άλλη εταιρεία, με μια άλλη ομάδα και έτσι επέλεξα τη «Heaven».
-Πώς καταφέρνετε εν μέσω κρίσης να γεμίζετε το νυχτερινό κέντρο «Cosmos Stage» όπου εμφανίζεστε;
Στην κρίση δεν σταματάει η αγάπη του κόσμου. Οταν υπάρχει κρίση πρέπει να φροντίσεις να μειώσεις τις τιμές. Πρέπει να υπάρχει καλή φιλοξενία και διασκεδαστικό πρόγραμμα. Μαζί μου στο «Cosmos Stage» είναι η Αμαρυλλίς, ο Αργυρός και κάποια άλλα νέα παιδιά.
-Εχετε το ίδιο κασέ στα μαγαζιά όπου εμφανίζεστε σε σχέση με το παρελθόν;
Οχι, όλα τα μεροκάματα έπεσαν στα μισά. Ετσι και το δικό μου. Και αυτό προκειμένου να μπορέσουν να βγουν οι τιμές για να είναι προσιτές στον κόσμο.
-Αλήθεια, θα συμμετείχατε στη Eurovision;
Θα συμμετείχα μόνο αν υπήρχε ελληνικό τραγούδι. Αν
ήταν μια ωραία ελληνική μπαλάντα θα το έκανα, αρκεί να μην ήταν ένα τραγούδι που θα ήταν βασισμένο σε σόου. Αν είναι να εμφανιστώ όπως είναι η Eurovision σήμερα, είναι κάτι που δεν με αντιπροσωπεύει.
-Ας μιλήσουμε για εσάς. Είστε ο μόνος καλλιτέχνης που είστε πολύτεκνος με πέντε παιδιά. Σκοπεύετε να κάνετε και άλλα;
Μπορεί και να είμαι ο μόνος καλλιτέχνης στην Ευρώπη με πέντε παιδιά με την ίδια γυναίκα. Πρέπει να δώσουμε ένα βραβείο στη γυναίκα μου που με έχει κρατήσει - είναι μεγάλος μάγκας. Σίγουρα δεν σκοπεύω να κάνω άλλο παιδί. Αλλά χαίρομαι και κοκορεύομαι πραγματικά για την οικογένειά μου.
-Πώς είναι με πέντε παιδιά στο σπίτι;
Στο σπίτι με πέντε παιδιά γίνεται… της Κορέας. Βγαίνουν από παντού, αλλά αυτό μου δίνει πολύ θετική ενέργεια. Οταν μπαίνω σπίτι ό,τι πρόβλημα κι αν έχω
εξαφανίζεται.
-Πιστεύετε ότι κάποιο από τα παιδιά σας θα ακολουθήσει τα βήματά σας;
Δεν ξέρω, αλλά η
μεγάλη μου κόρη, Κατερίνα, το έχει πάρει σοβαρά να κάνει κιθάρα και έχει πολύ καλή φωνή. Είναι 13 ετών και το έχει βάλει στόχο να σπουδάσει μουσική στο εξωτερικό. Είμαι θετικός στο να γίνει τραγουδίστρια, αλλά δεν ξέρουμε πώς θα εξελιχθεί αυτή η δουλειά. Δεν μπορείς να εμποδίσεις τα όνειρα κανενός παιδιού. Αλλωστε για μένα είναι ένα από τα ωραιότερα επαγγέλματα του κόσμου.
-Είστε από τα 23 σας με τη Μαρία. Τι θεωρείτε ότι σας έχει κρατήσει τόσα χρόνια μαζί;
Εχω αναρωτηθεί πολλές φορές. Ελεγα οι στόχοι, η κοινή πορεία, τα παιδιά, οι συμπληγάδες της ζωής, ότι είναι το έτερό μου ήμισυ. Αλλά τίποτα δεν είναι από όλα αυτά. Πιστεύω ότι είναι μια βαθιά αγάπη που έχω με τη Μαρία.

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα